۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۱۰۷۴۵
پزشکیان:

مذاکره با آمریکا معنا ندارد | آمریکا دولت ترور است

مذاکره با آمریکا معنا ندارد | آمریکا دولت ترور است
نایب رییس مجلس با تمجید از اقدام سپاه در ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا گفت: اقدام اخیر سپاه نشان داد که جوانان ما امکان ندارد در مقابل خوی تجاوزگری آمریکا سر خم کنند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، مسعود پزشکیان نایب صبح امروز یکشنبه دوم تیر ماه سال ۹۸ در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: بنده این هفته را به ریاست محترم دستگاه قضا و کارکنان این قوه را تبریک میگویم.

وی ادامه داد: هفته قوه قضاییه یادآور شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان است.

پزشکیان با یادآوری ترور‌های خیابانی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران گفت: کشور ما همواره آماج بیشترین تعداد ترور آن هم از نوع کور و خیابانی بوده است. ما همواره شاهد بوده ایم که آمریکا و ایادی آن در کشور ما به دنبال براندازی بوده‌اند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از مواضع دونالد ترامپ علیه ملت ایران بیان داشت: رییس جمهور آمریکا ملت ما را تروریست می‌خواند و با ارسال ناو جنگی می‌خواهد ما را بترساند، اما اگر به سابقه اعمال تروریستی آمریکا در سراسر جهان و حمایت از صدام مراجعه کنیم متوجه خواهیم شد که آمریکا تروریست‌ترین دولت در تاریخ است.

پزشکیان با تمجید است اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران در سرنگون کردن پهپاد جاسوسی آمریکا نشان داد که جوانان ما امکان ندارد در مقابل خوی تجاوزگری آمریکا سر خم کنند و بدون شک این اقدام مشت محکمی بر دهان آمریکا بود.

وی تصریح کرد: مگر می‌شود با کشوری که همواره تهدید می‌کند، مذاکرات قبلی را پاره می‌کند و با زبان تحریم سخن می‌گوید بر سر یک میز نشست و مذاکره کرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت به امر وحدت در کشور، اظهار داشت: من از همه مردم و مسؤولان درخواست می‌کنم وحدت و انسجام خود را همواره حفظ کنند تا بتوانیم در مقابل آمریکای جنایتکار ایستادگی کنیم.

پزشکیان در پایان گفت: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که آمریکا یک کشور تروریست است و دولت کنونی آن تلاش می‌کند تا ضمن نفوذ تروریستی در ایران، مردم ما را به ذلت بکشاند.

گفتنی است وکلای ملت در حین سخنرانی انقلابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی با گفتن «احسنت» و شعار «مرگ بر آمریکا» از سخنان وی حمایت کردند. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات